woensdag 28 september 2011

EMOZO: Wonen is emotie


Bij ieder huis wat we verkopen zijn wij als makelaars ietwat ontroerd. Vreugde, omdat we een klant hebben kunnen helpen, maar tegelijkertijd een beetje verdriet. De verkoper neemt afscheid van een eigen thuis, een vertrouwde woonomgeving.

Beetje overdreven? Sta eens even stil bij je laatste verhuizing… Dat was toch een speciaal gevoel, toen je de voordeur voor de allerlaatste keer dicht trok? Misschien heb je zelfs wel een traantje gelaten.

Emotie

Dat kan anders, dat doen wij vanaf nu anders!


Waar het om gaat is de emotie die er bij komt kijken als je een huis verkoopt, of koopt. Daarom vonden wij het erg vreemd dat juist bij het zoeken naar een huis op allerlei woningsites geen rekening wordt gehouden met emotie. Statische kenmerken, met clichés doorspekte advertentieteksten. Kil, koud en afstandelijk.

Emozo
Dat is de naam van onze nieuwe mobiele website. Op hendriks.emozo.nl kan je zoeken, via je smartphone, naar huizen op basis van jouw emotie. Welke vijf wensen met betrekking tot je woonomgeving vind jij cruciaal voor je nieuwe huis? Voeg daar je gewenste locatie en prijs aan toe en zoeken maar!

De resultaten die je ziet zijn uniek. Bovendien zijn het de eigenaren van het huis zelf die vertellen waarom het zo’n mooi huis is waar je prettig kan wonen. Huizen waar je, op basis van de foto, niet direct naar zou kijken worden ineens interessant.

Verkoper aan het woord
De tekst die je te zien krijgt bij het huis is afkomstig van de eigenaar, de verkoper. Je hoeft je dus niet door het makelaarsjargon heen te spitten. Nee, oprechte informatie over het huis en de omgeving. De verkoper vertelt je graag waarom het zo prettig wonen is in dat huis. Alleen op hendriks.emozo.nl!

Mobiel
Er is bewust gekozen voor een site geoptimaliseerd voor mobiele apparaten. Internet op je mobiel is bezig met een geweldige opmars. Inmiddels gebruikt ruim 10% van onze bezoekers op de gewone website een smartphone. Als we het aantal bezoekers via de huidige mobiele website ook meetellen maakt zelfs 20% van onze bezoekers gebruik van een smartphone. Dit aantal gaat alleen maar groeien en met hendriks.emozo.nl is Hendriks Makelaardij klaar voor deze groei.

Ontdek nu hoe emotie het verschil maakt bij het zoeken naar een huis, ga naar hendriks.emozo.nl!

Eric Bond, algemeen directeur Hendriks Makelaardij

Emozo is specifiek ontworpen voor de smartphone maar draait ook onder chrome. Open deze link in Chrome voor de Emozo applicatie. Of scan de QR code met je smartphone.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten